REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Bytom] Pięć milionów w prezencieartykuł
Pokaż artykuł
[Bytom] Pięć milionów w prezencie
Na pierwszy wystarczyło poczekać niespełna dwa miesiące, potem przyszedł kolejny, następny, jeszcze...
[pomorskie] 5 marek LPP S.A. i multipleks w Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] 5 marek LPP S.A. i multipleks w Galerii Neptun
Spółka LPP wynajęła łącznie ponad 3.100 mkw. w powstającej w Starogardzie Gdańskim Galerii Neptun. W...
[Kraków] Cushman & Wakefield zarządcą Galerii Plaza w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Cushman & Wakefield zarządcą Galerii Plaza w Krakowie
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została nowym zarządcą krakowskiej Galerii Plaza.
Ventus Apollo Business&Livinginwestycja
Pokaż inwestycję
Ventus Apollo Business&Living
Kielce, Aleja IX Wieków Kielc 4A
[Warszawa] Grupa GO Sport wprowadza na polski rynek markę Courir – popularny francuski format sklepu obuwniczego nareszcie w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa GO Sport wprowadza na polski rynek markę Courir – popularny francuski format sklepu obuwniczego nareszcie w Polsce
Już 13 czerwca w Galerii Mokotów przy ulicy Wołoskiej w Warszawie otworzy się pierwszy w Polsce skle...
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy poszukują bezpiecznych projektów
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. W ostatnim czasie najmocniej wyhamował rynek biurowy. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił również sektor magazynowy.
Parki handlowe dominującym formatem na rynku obiektów handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe dominującym formatem na rynku obiektów handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlowy w Polsce w I kwartale 2025 roku wykazał stabilny rozwój, szczególnie w segmencie parków handlowych, które stanowią 99% nowo oddanej powierzchni. Całkowite zasoby handlowe w Polsce osiągnęły 15,04 mln mkw. GLA, a rynek powiększył się o 67,3 tys. mkw., głównie w mniejszych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Kluczowe trendy to rosnące znaczenie ESG, rozwój strategii omnichannel oraz ożywienie ulic handlowych. Równocześnie rynek dynamicznie odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Cofacefirma
Pokaż firmę
Coface
Warszawa, Al. Jerozolimskie 142 A
[Warszawa] Client & Friends wynajął 1300 mkw. w budynku biurowym Tulipan Houseartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Client & Friends wynajął 1300 mkw. w budynku biurowym Tulipan House
Savills, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, pośredniczył w wynajmie 1300 mkw. w Tulipan...
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsce
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki zarówno w przypadku obrotów, jak i wskaźnika odwiedzalności (footfall), a centra handlowe generują atrakcyjne zwroty dla inwestorów. Zauważalne jest też ożywienie na handlowym rynku inwestycyjnym. Obserwujemy jednak zmianę trendów.
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującegoartykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującego
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że raportowanie ESG w odniesieniu do centrów handlowych jest wyłączną odpowiedzialnością właścicieli obiektów. Żaden najemca, prowadzący sklep czy punkt usługowy w centrum handlowym, nie może i nie powinien być angażowany przez wynajmujących w dostarczanie informacji o śladzie węglowym dotyczącym lokalu. System mierzenia zużycia energii elektrycznej pozostaje w gestii właściciela budynku. Podobnie ma się kwestia obowiązku modernizacji wszelkich instalacji i urządzeń w jakie obiekt jest wyposażony.
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]
Jedynie 30 proc. Polaków wie, czym jest park handlowy. Najczęściej odwiedzają parki handlowe raz na kilka miesięcy (20 proc.). Niemal 1/5 Polaków w ogóle nie odwiedza tego typu obiektów – tak wynika z raportu “Zakupy w parkach handlowych 2024” przygotowanego przez Inquiry.
REKLAMA