REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[pomorskie] Pierwszy sklep H&M w Starogardzie Gdańskimartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Pierwszy sklep H&M w Starogardzie Gdańskim
Sieć odzieżowa H&M wynajęła ponad 1.700 mkw. powierzchni handlowej w Galerii Neptun budowanej w...
[Białystok] Trzech nowych najemców w Galerii Jurowieckiejartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Trzech nowych najemców w Galerii Jurowieckiej
Do grona najemców Galerii Jurowieckiej w Białymstoku dołączyły firmy NeoNail, LPelektronik i Crep St...
[śląskie] H&M przedłuża umowę w Gemini Park Bielsko-Białaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] H&M przedłuża umowę w Gemini Park Bielsko-Biała
Sieć H&M przedłużyła umowę najmu 1.660 mkw. powierzchni handlowej w Centrum Handlowo-Rozrywkowym...
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Poznań: W Galerii Posnania powstaje Primark. Otwarcie już wkrótceartykuł
Pokaż artykuł
Poznań: W Galerii Posnania powstaje Primark. Otwarcie już wkrótce
Trwają ostatnie prace wykończeniowe w Galerii Posnania. Drugi w Polsce Primark będzie liczył 2-kondy...
[Poznań] Henpol wybuduje galerię handlową w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Henpol wybuduje galerię handlową w Poznaniu
Henpol podpisał kontrakt na wybudowanie Galerii Dębiec w Poznaniu. Obiekt powstanie przy ul. 28 czer...
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie
Gigant branży sportowej, Decathlon, zapowiedział otwarcie pierwszego w Polsce sklepu w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel. Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich, jak centrum Warszawy, marek luksusowych.
[śląskie/wielkopolskie] Cushman & Wakefield zarządcą nieruchomości Union Investmentartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie/wielkopolskie] Cushman & Wakefield zarządcą nieruchomości Union Investment
Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości komercyjnych, zarządza dwiema nie...
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Przyspiesza tempo rozwoju centrów handlowych w Europie
Według najnowszych informacji międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w pierwszym półroc...
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy wracają na rynek nieruchomości handlowych w Polsce
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki zarówno w przypadku obrotów, jak i wskaźnika odwiedzalności (footfall), a centra handlowe generują atrakcyjne zwroty dla inwestorów. Zauważalne jest też ożywienie na handlowym rynku inwestycyjnym. Obserwujemy jednak zmianę trendów.
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel czterech obiektów handlowych w Polsce został sprzedany
Kolejne cztery obiekty handlowe w Polsce zmieniły swojego właściciela. Avison Young reprezentowało międzynarodowy fundusz inwestycyjny w procesie sprzedaży 4 obiektów handlowych, zlokalizowanych w miastach regionalnych: Stara Cegielnia w Szczecinie, Galeria Kosmos w Koszalinie, OK Centrum Wałbrzych i OK Centrum Strzegom, o łącznej powierzchni ok. 15 000 metrów kwadratowych GLA.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowy trend na rynku parków handlowych w Polsce
Na przestrzeni ostatnich lat parki handlowe rozwijały się głównie w rozmiarach zazwyczaj nie przekraczających 5 000 mkw. Funkcjonowały jako dopełnienie już istniejącej oferty handlowej lub powstawały w mniejszych miastach, często będąc pierwszym obiektem handlowym o nowoczesnym charakterze – pisze w komentarzu Artur Czuba, Associate Director, Investment, Avison Young.
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującegoartykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU: ESG w centrach handlowych to odpowiedzialność wynajmującego
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że raportowanie ESG w odniesieniu do centrów handlowych jest wyłączną odpowiedzialnością właścicieli obiektów. Żaden najemca, prowadzący sklep czy punkt usługowy w centrum handlowym, nie może i nie powinien być angażowany przez wynajmujących w dostarczanie informacji o śladzie węglowym dotyczącym lokalu. System mierzenia zużycia energii elektrycznej pozostaje w gestii właściciela budynku. Podobnie ma się kwestia obowiązku modernizacji wszelkich instalacji i urządzeń w jakie obiekt jest wyposażony.
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są atuty parków handlowych w Polsce? [RAPORT]
Jedynie 30 proc. Polaków wie, czym jest park handlowy. Najczęściej odwiedzają parki handlowe raz na kilka miesięcy (20 proc.). Niemal 1/5 Polaków w ogóle nie odwiedza tego typu obiektów – tak wynika z raportu “Zakupy w parkach handlowych 2024” przygotowanego przez Inquiry.
Zielone ogrody w Galerii Północnej pomagają budować relacje z lokalną społecznościąartykuł
Pokaż artykuł
Zielone ogrody w Galerii Północnej pomagają budować relacje z lokalną społecznością
Zielone ogrody na dachu Galerii Północnej przyciągnęły w 2023 roku rekordową liczbę odwiedzających. Tylko w sezonie od kwietnia do października unikalne w Warszawie miejsce odwiedziło ponad 514 tys. osób – najwięcej od otwarcia tej przestrzeni w 2017 roku.
Osiedle Latteinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Latte
Warszawa, Bielany, Sokratesa 7
REKLAMA